Zadnja slanja GLS-om za božićne poklone će biti 18.12. a narudžbe primamo do 13.12. -osobna preuzimanja sve do 23.12.

Česta pitanja

Kako mogu naručiti proizvod?
Izaberete željeni proizvod i ispunite sve prozorčiće za personalizaciju, dodate željene proizvode u košaricu, kliknete naruči. Nakon toga mi dobivamo notifikaciju, te Vama na email dolazi narudžbe i ponuda za plaćanje iste. Ukoliko postoje dodatna pitanja s naše strane kontaktirat ćemo Vas putem emaila. Rezervacija proizvoda je 24 sata od poslane ponude za plaćanje i u tom roku trebate izvršiti uplatu. Putem emaila dobit ćete obavijest kada uplata bude vidljiva te da je Vaša narudžbe u obradi, i mi puštamo proizvod u izradu. Isto tako putem emaila dobit ćete obavijest da je narudžbe završena ( poslana ili spremna za preuzimanje ) te dolazi email sa računom.

Kada najranije mogu dobiti svoj paket?
Rok isporuke za većinu narudžbi je po principu: Narudžba plaćena ( uplata vidljiva ) u tekućem tjednu do petka u 17 sati na dostavi (adresi kupca) je idući tjedan do petak najkasnije, pakete šaljemo srijedom ili četvrtkom ( za određene proizvode rok izrade može biti duži).
Cijena dostave je 6€ . Brzina dostave može odstupati od uobičajene u vrijeme blagdana, neradnih dana, tijekom velikih prodajnih akcija i drugih situacija u kojima su moguće poteškoće tijekom isporuke.  Ukoliko svoj paket trebate prije regularnog roka isporuke molimo Vas da nas dodatno kontaktirate, te ćemo se potruditi isti isporučiti u što kraćem roku.

Mogu li osobno preuzeti paket?
Možete. Osobna preuzimanja imamo na adresi naše sestrinske firme u Zagrebu na adresi Črnomerec 14 unutar radnog vremena poslovnice( 9.00-17.00 sati pon-pet). O vremenu i datumu preuzimanja obavijestiti ćemo vas nakon vaše narudžbe ( rok izrade 2-4 radna dana, za određene proizvode rok izrade može biti duži ).

Što ako paket dođe oštećen?
U zaštitu pošiljaka ulažemo veliki napor i lomovi su nešto što se ne događa često, no ukoliko dođe do oštećenja sa strane GLS-a poslati ćemo Vam novi paket o našem trošku. Molimo vas da oštećenje paketa prijavite odmah po preuzimanju pošiljke (paket je preuzet kada u našem GLS računu piše da je dostavljen na adresu, u slučaju ako netko drugi preuzme paket u ime naručitelja a reklamacije se napravi nakon što dođe u ruke osobe koja je naručila, 2-3 dana nakon, to ne uvažavamo) , naknadne reklamacije ne uvažavamo. Također, ukoliko već prilikom preuzimanja primijetite da je kutija oštećena (npr. kod setova sa pićem da je mokra), zatražite od dostavljača da ispuni obrazac o lomu paketa i isti odbijte preuzeti te ćemo mi pokrenuti daljnji potupak riješavanja spora sa GLS-om.

Hoćete li mi poslati vizuale prije izrade i sliku gotovog proizvoda?
Vizual možemo poslati na odobrenje prije same izrade nakon uplate ( obavezno napometu kod same narudžbe da želite vizuale ) . U cijenu svakog proizvoda je uključen jedan vizual te jedna korekcija prema Vašim uputama. Slike gotovog proizvoda ne možemo obećati. Slikanje pojedinačnih proizvoda oduzima nam dosta vremena s obzirom na količinu narudžbi koje odrađujemo. Prioritet nam je dostaviti proizvode u garantiranom roku isporuke.

Kako mogu platiti narudžbu?
Narudžbu možete platiti transakcijski (uplatom na račun) putem mobilnog ili internet bankarstva, u pošti, banci ili Fini. Uplate putem Revoluta, Paypala i sl. platformi ne primamo. Uplate su na račun unutar 24 sata od narudžbe usuprotnom se narudžba briše, npr. narudžbe plaćene u Petak poslje 17 sati provjeravaju se tokom Ponedjeljka.

U slučaju odustajanja od narudžbe već plaćenog artikla ( novac vidljiv na našem računu ) iz bilokojeg razloga, povrat novaca ne vršimo te plaćeni iznos možete iskoristiti za neki od naših proizvoda po istoj cijeni ili uz nadoplatu drugog željenog proizvoda

Šaljete proizvode izvan Hrvatske?
Sve svoje proizvode šaljemo i izvan Hrvatske. Za take narudžbe nam se javite putem emaila shop@valstuff.hr sa željenim proizvodom te podatcima gdje se šalje kako bi Vam mogli izračunati cijenu dostave.

Imate li još nešto u ponudi osim artikala na web shopu i dali nam možete napraviti proizvod kojeg nemate u ponudi?
U ovaj web shop potrudili smo se uvrstiti najprodavanije i najpopularnije proizvode i njihove varijacije. Na našim društvenim mrežama kroz godine izradili smo bezbroj varijacija svih proizvoda . Ukoliko imate kakvih dodatnih pitanja i želite naručiti nešto po svojoj želji, možete nas kontaktirati putem emaila ili društvenih mreža.

GLS dostava na otoke i određene poštanske brojeve
Cijena GLS dostave za određena mjesta i poštanske brojeve u 2. zoni GLSa je  25 eura do 5kila  ( šaljemo posebnu ponudu u iznosu od 19 eura na već plaćenu dostavu u opciji dostave na adresu koja iznosi 6 eura ) – sve poštanske brojeve koji spadaju u drugu zonu možete pronaći na stranici naših Općih uvjeta kupnje